L’ Ajuntament de Lleida tramita la rescissió del contracte amb l’empresa adjudicatària del control de plagues a la ciutat
L’ Ajuntament de Lleida ha posat en marxa els tràmits per a la rescissió del contracte de l’empresa EZSA Sanidad Ambiental S.L., actual adjudicatària del control de plagues (paneroles i rosegadors) de la ciutat, davant la constatació del baix rendiment en el compliment de les obligacions contractuals i la nul·la resposta als requeriments de millora realitzats per la Paeria. Actualment, el procediment es troba en fase de tràmit d’audiència a l’empresa, prèvia a l’emissió de la resolució de rescissió.
La 1a tinent d’alcalde i regidora d’Agenda Urbana i Espai Agrari, Begoña Iglesias, ha explicat que l’Ajuntament està essent responsable i contundent davant la detecció del baix rendiment en el funcionament del servei de control de plagues de rosegadors i insectes: “L’empresa adjudicatària no estaria complint amb les obligacions contractuals, per això, tenim en marxa un expedient de rescissió de contracte amb aquesta firma”, ha explicat Iglesias. La responsable d’Agenda Urbana ha afegit que serà un expedient llarg que costarà de tramitar però “cal actuar amb responsabilitat i determinació per garantir un bon servei a la ciutadania”. En aquests moments, “brigades de l’Ajuntament estan fent un reforç per cobrir allò que no s’està realitzant amb les tasques de l’empresa”, ha remarcat la tinent d’alcalde.