L’Ajuntament de Lleida tramita 63 peticions d’accés a la informació el 2023
L’Ajuntament de Lleida posa a disposició de la ciutadania el tràmit per exercir el dret d’accés a la informació pública que, enguany i fins a l'actualitat, ha tramitat 63 peticions. El 28 de setembre se celebra el dia internacional d’aquest dret, que faculta les persones a accedir a la informació pública; tant a l’elaborada per la mateixa administració com a la que té en el seu poder a conseqüència de la seva activitat o en exercici de les seves funcions.
L’Ajuntament de Lleida posa a disposició de la ciutadania el tràmit per exercir el dret d’accés a la informació pública que, enguany i fins a l'actualitat, ha tramitat 63 peticions. El 28 de setembre se celebra el dia internacional d’aquest dret, que faculta les persones a accedir a la informació pública, tant a l’elaborada per la mateixa administració com a la que té en el seu poder a conseqüència de la seva activitat o en exercici de les seves funcions.
La relació de peticions formulades (fins el 2022), des de l'entrada en vigor de la llei de transparència (les de 2023 encara no estan publicafes) i el sentit de les resolucions -que en molts dels casos són estimatòries- es poden consultar al Portal de la Transparència de la Paeria. Entre altres qüestions, es demanen expedients i projectes, detalls de factures i pagaments, continguts de convenis, normatives i documents relatius a recursos humans.