El Lleida Convention Bureau (LCB) del departament de Turisme de la Paeria tindrà presència al Meeting and Incentive Summit, MIS.

Lleida tindrà presència al MIS Madrid

Es tracta d’un workshop professional amb organitzadors especialitzats del mercat MICE, tant d’àmbit nacional com internacional

Es tracta d’un workshop professional amb organitzadors especialitzats del mercat MICE, tant d’àmbit nacional com internacional

El Lleida Convention Bureau (LCB) del departament de Turisme de la Paeria tindrà presència al Meeting and Incentive Summit, MIS, que es farà al Palacio del Negralejo de Madrid els dies 11 i 12 de febrer. El MIS és una de les trobades més importants per a professionals del sector d’esdeveniments i reunions, on clients corporatius, agències de viatges, d’incentius, d’esdeveniments, Destination Management Companies, DMC, i Operadors Professionals de Congressos, OPC, es troben en aquesta jornada organitzada pel Grup Eventoplus.

El MIS formenta un punt de reunió d’uns 200 organitzadors d’esdeveniments i 100 expositors, entre destinacions, venues (seus) singulars, hotels, etc.

El departament de Turisme de l’Ajuntament de Lleida, a través del Lleida Convention Bureau, aposta per la participació al MIS per tal de promoure la destinació Lleida per al sector MICE, amb una agenda tancada amb uns 15 professionals.

El LCB tanca el 2024 intervenint en 50 esdeveniments professionals

L’any passat el LCB va intervenir, assessorar i acompanyar una cinquantena d’esdeveniments de turisme professional i de negocis que es van realitzar a Lleida; ja fossin congressos de diversos sectors, associacions, jornades professionals o convencions de grans empreses. En total, es van dinamitzar accions que han comportat uns 12.000 visitants professionals a la ciutat.

La majoria d’aquestes i d’aquests professionals són d’àmbit nacional i autonòmic, tot i que la ciutat també ha acollit esdeveniment de referència internacional que venen donats, sobretot, des del sector agroalimentari.

El Lleida Convention Bureau treballa colze a colze amb els organitzadors d’aquests esdeveniments. Facilitant tot tipus d’assessorament i serveis pel que fa informació de la ciutat, espais, allotjaments, tràmits, difusió, descomptes en transports o gestió i organització d’activitats lúdiques i culturals pels congressistes i els seus acompanyants. La col·laboració del LCB amb el sector privat de la ciutat i la seva implicació i complicitat són indispensables a l’hora de dur a terme amb èxit esdeveniments d’aquest tipus a Lleida.

De cara a l’actual 2025, el LCB ja està treballant en una vintena d’esdeveniments de turisme professionals que estan previstos, tres dels quals portaran a Lleida més de 500 persones.