Entre els atractius que es donaran a conéixer a la B-Travel hi ha la gastronomia local i els actes a Lleida del projecte Catalunya Regió Mundial de la Gastronomia.

Lleida Turisme porta la marca Lleida a la B-Travel de Barcelona

La fira, que és el saló més important del sector que se celebra a Catalunya, té lloc del 28 al 30 de març.

Els actes a Lleida del projecte Catalunya Regió Mundial de la Gastronomia, la consolidació del Morera o el llegat històric, cultural i patrimonial de Lleida seran clau en la promoció

El departament de turisme de la Paeria té mostrador amb l’Agència Catalana de Turisme per atraure visitants amb propostes culturals, gastronòmiques, de natura i familiars

La fira, que és el saló més important del sector que se celebra a Catalunya, té lloc del 28 al 30 de març.

Els actes a Lleida del projecte Catalunya Regió Mundial de la Gastronomia, la consolidació del Morera o el llegat històric, cultural i patrimonial de Lleida seran clau en la promoció

El departament de turisme de la Paeria té mostrador amb l’Agència Catalana de Turisme per atraure visitants amb propostes culturals, gastronòmiques, de natura i familiars

Lleida Turisme, el departament encarregat de la promoció turística de la Paeria, portarà la marca Lleida a la  Fira B-Travel de Barcelona, que es farà  des del dia 28 fins el 30 de març.

La participació a la B-Travel, que esdevé el saló més important del sector a Catalunya, permetrà, durant 3 dies, donar a conèixer l’oferta turística de la ciutat de Lleida que, enguany, està bolcada en les activitats de l’any de la Regió Mundial de la Gastronomia i que, aquell mateix cap de setmana, realitzarà el Pícnic de l’Horta al riu Segre organitzat per Lleida Turisme. També es farà promoció de l’oferta museística de Lleida, encapçalada pel MORERA, Museu d'Art Modern i Contemporani de Lleida, i del llegat històric, cultural i patrimonial que atresora la ciutat.

La marca Lleida serà present a la fira B-Travel amb l’objectiu d’incentivar entre el públic, sobretot el català, els viatges de curta durada a Lleida (caps de setmana, ponts o, en aquest cas, la Setmana Santa) que, per la seva proximitat, són propostes idònies, donat que el mercat de Barcelona i la seva àrea d’influència és un important nínxol emissor per a la destinació de Lleida.

Lleida Turisme tindrà un taulell propi dins de l’estand de l’Agència Catalana de Turisme.