La tinent d'alcalde, Carme Valls, ha saludat les treballadores de l'OMAC..

Valls: “Hem de garantir l’atenció a tota la ciutadania i especialment a la gent gran”

A l’agost, l’OMAC atendrà amb normalitat

Al setembre, es convocarà una reunió de treball per analitzar els serveis i els canals d’atenció i començar a millorar-ne l’abast

Un dels objectius clau és que cap persona gran es quedi desconnectada de l’Ajuntament

A l’agost, l’OMAC atendrà amb normalitat

Al setembre, es convocarà una reunió de treball per analitzar els serveis i els canals d’atenció i començar a millorar-ne l’abast

Un dels objectius clau és que cap persona gran es quedi desconnectada de l’Ajuntament

La tinent d’alcalde de Bon Govern, Carme Valls, ha visitat avui l’ Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana, (OMAC), per a saludar el personal d’aquest servei d’atenció directa a la ciutadania i conèixer de primera mà el dia a dia de la unitat que, el proper mes d’agost, garantirà el servei i l’atenció, amb normalitat, a qualsevol persona que ho necessiti, per la via que ho desitgi. L'OMAC atén de manera mixta amb cita prèvia i sense.  Sempre es recomana consultar el web municipal  a la Carpeta ciutadana.

Carme Valls ha felicitat el personal de l’oficina per la seva tasca diària al servei de les lleidatanes i dels lleidatans i ha afirmat que “cal començar a treballar en l’anàlisi de l’atenció telefònica que es dona des de la Paeria, perquè es puguin canalitzar i atendre totes les persones que truquen per contactar amb els diferents departaments”.

Valls ha fet referència explícita a estudiar i implementar totes les mesures possibles per “evitar que persones grans o vulnerables quedin fora del sistema, perquè no tinguin els mitjans o els coneixements per accedir a l’univers tecnològic”. En aquest sentit, al setembre es convocarà una reunió de treball per analitzar els serveis i els canals d’atenció i començar a millorar-ne l’abast.

L’OMAC, en funcionament des de l’any 1995, centralitza l'atenció presencial derivada dels tràmits administratius que es gestionen en l'àmbit municipal. Amb una plantilla de 20 persones, esdevé un servei de proximitat, d’informació i d'atenció directa als ciutadans i les ciutadanes.

Ofereix un servei integral d'atenció, que té per objecte facilitar la relació de la ciutadania amb l'Ajuntament de Lleida, mitjançant la canalització en un únic servei les necessitats d'informació, iniciatives i serveis que des de La Paeria tenen efecte i impacte amb la ciutadania.

De l’1 de juny al 30 de setembre, es fa atenció al públic de 9.00 a 14.00 hores, i sempre es pot demanar cita prèvia a https://citaoficines.paeria.cat.