Per ajudar-nos a millorar, si vols ens pot traslladar els seus suggeriments al respecte, sense resposta de l'administració, en el següent camp de text
* El missatge no pot superar els 1000 caràcters
Vols fer-nos arribar alguna queixa? Has pensat propostes o suggeriments que consideres adients plantejar-nos perquè puguem millorar? Aquí t'indiquem com fer-ho.
La bústia ciutadana de l'Ajuntament de Lleida
Mitjançant aquest tràmit la ciutadania pot enviar queixes, suggeriments, agraïments i altres ( comunicacions, consultes, incidències ) sobre qüestions o temes de competència de l'Ajuntament de Lleida.
L'objectiu d'aquesta bústia és recollir les queixes i aportacions de la ciutadania per tal de millorar la qualitat dels serveis de l'Ajuntament i de la ciutat de Lleida.
Podeu accedir a aquest tràmit mitjançant el següent enllaç: Bústia ciutadana
En aquest espai també podeu consultar el resum de les queixes, suggeriments agraïments i altres adreçades per la ciutadania mitjançant el tràmit de la bústia ciutadana i altres canals de comunicació de què disposa l'Ajuntament de Lleida.
Igualment, en les actes dels diferents Consells de Zona es poden trobar les queixes i suggeriments que formulen els veïns i les veïnes de la zona i també la resposta que es dona des de l’administració el dia del Consell.
Podeu accedir a aquestes actes en el següent espai: https://participacio.paeria.cat/consells/#zona
Any 2024
Any 2023
Any 2022
Any 2021
Recull de queixes i suggeriments amb la informació presentada per temes i per departaments
Any 2020
Any 2019
Serveis de Consum de l'Ajuntament de Lleida
A continuació podeu trobar el resultat de l'avaluació i gestió de les consultes, queixes, denúncies i sol.licituds de mediació i arbitratge dels serveis de consum de l'Ajuntament de Lleida durant els anys 2021 i 2022.