Funcions dels llocs de personal directiu de l'Ajuntament
El/la Director/a Executiu/va
Les seves funcions són:
- Donar suport per a l’impuls executiu de les decisions polítiques adoptades pels òrgans de govern.
- Coordinar i dirigir les diferents àrees i proposar treballs transversals.
- Coordinar l’acció dels serveis municipals.
- Supervisar les actuacions dels ens dependents de l’Ajuntament de Lleida per aconseguir els objectius que li han estat encomanats.
- Responsabilitzar-se de l’execució de les funcions encomanades, especialment les atribuïdes per l’Alcaldia.
- Organitzar els recursos municipals sota els principis de servei públic, eficàcia i eficiència.
- Impulsar el treball transversal entre les diferents àrees i coordinar les actuacions de totes elles segons l’establert en el Programa d’Actuació Municipal.
- Assistència amb veu i sense vot a les comissions informatives corresponents, i als òrgans de govern dels ens dependents de l’Ajuntament llevat en sigui membre.
El/la Director/a adjunt/a d’Economia
Les seves funcions són:
- Coordinar les activitats dels departaments i serveis amb competències en Economia: intervenció, tresoreria, gestió tributària, inspecció tributària i recaptació.
- Planificar i desenvolupar les polítiques i les línies estratègiques de la seva àrea, acordades pels òrgans de govern.
- Controlar la correcta assignació i utilització dels recursos econòmics, materials i humans, en els serveis del seu àmbit, amb la finalitat d’assegurar la consecució dels objectius definits.
- Definir els programes, projectes i serveis, així com les orientacions i prioritats que s’han de tenir en compte al definir el pla d’actuació de la seva àrea.
- Fer el seguiment continuat de l’evolució de la planificació, així com adoptar les mesures necessàries davant possibles desviacions.
- Assessorar als regidors/es de l’àrea en la presa de decisions en el seu àmbit d’actuació.
- Representar l’Ajuntament, per encàrrec o delegació dels regidors/es de la seva àrea, en reunions o sessions d’altres òrgans públics o privats.
- Responsabilitzar-se de l’execució de les funcions encomanades, especialment les atribuïdes per l’Alcaldia.
- Assistència amb veu i sense vot a les comissions informatives on es tractin matèries de la seva àrea.
Director/a adjunt/a de Recursos Humans i Agenda Digital
Les seves funcions són:
- Coordinar les activitats dels departaments i serveis amb competències en recursos humans i agenda digital.
- Impulsar els treballs del nou conveni del personal de l’Ajuntament de Lleida, així com de la valoració de llocs de treball, catàleg i plantilla.
- Planificar i desenvolupar les polítiques i les línies estratègiques de la seva àrea acordades pels òrgans de govern.
- Controlar la correcta assignació i utilització dels recursos econòmics, materials i humans, en els serveis del seu àmbit, amb la finalitat d’assegurar la consecució dels objectius definits.
- Definir els programes, projectes i serveis, així com les orientacions i prioritats que s’han de tenir en compte al definir el pla d’actuació de la seva àrea.
- Fer el seguiment continuat de l’evolució de la planificació, així com adoptar les mesures necessàries davant possibles desviacions.
- Assessorar als regidors/es de l’àrea en la presa de decisions en el seu àmbit d’actuació.
- Representar l’Ajuntament, per encàrrec o delegació dels regidors/es de la seva àrea, en reunions o sessions d’altres òrgans públics o privats.
- Responsabilitzar-se de l’execució de les funcions encomanades, especialment les atribuïdes per l’Alcaldia.
- Assistència amb veu i sense vot a les comissions informatives on es tractin matèries de la seva àrea.
Director/a adjunt/a d’Innovació Social
Les seves funcions són:
- Coordinar les activitats dels departaments i serveis amb competències en participació, atenció al ciutadà, joventut, serveis socials, cultura, educació, drets civils, cooperació, feminismes, salut i esports.
- Planificar i desenvolupar les polítiques i les línies estratègiques de la seva àrea acordades pels òrgans de govern.
- Controlar la correcta assignació i utilització dels recursos econòmics, materials i humans, en els serveis del seu àmbit, amb la finalitat d’assegurar la consecució dels objectius definits.
- Definir els programes, projectes i serveis, així com les orientacions i prioritats que s’han de tenir en compte al definir el pla d’actuació de la seva àrea.
- Fer el seguiment continuat de l’evolució de la planificació, així com adoptar les mesures necessàries davant possibles desviacions.
- Assessorar als regidors/es de l’àrea en la presa de decisions en el seu àmbit d’actuació.
- Representar l’Ajuntament, per encàrrec o delegació dels regidors/es de la seva àrea, en reunions o sessions d’altres òrgans públics o privats.
- Responsabilitzar-se de l’execució de les funcions encomanades, especialment les atribuïdes per l’Alcaldia.
- Assistència amb veu i sense vot a les comissions informatives on es tractin matèries de la seva àrea.
Director/a adjunt/a de Promoció de la Ciutat
Les seves funcions són:
- Coordinar les activitats dels departaments i serveis amb competències en promoció econòmica, turisme i mercats.
- Coordinar les activitats i relacions amb els ens dependents en competència en turisme, patrimoni històric amb destí turístic, congressos, fires i llotges.
- Planificar i desenvolupar les polítiques i les línies estratègiques de la seva àrea, acordades pels òrgans de govern.
- Controlar la correcta assignació i utilització dels recursos econòmics, materials i humans, en els serveis del seu àmbit, amb la finalitat d’assegurar la consecució dels objectius definits.
- Definir els programes, projectes i serveis, així com les orientacions i prioritats que s’han de tenir en compte al definir el pla d’actuació de la seva àrea.
- Fer el seguiment continuat de l’evolució de la planificació, així com adoptar les mesures necessàries davant possibles desviacions.
- Assessorar als regidors/es de l’àrea en la presa de decisions en el seu àmbit d’actuació.
- Representar l’Ajuntament, per encàrrec o delegació dels regidors/es de la seva àrea, en reunions o sessions d’altres òrgans públics o privats.
- Responsabilitzar-se de l’execució de les funcions encomanades, especialment les atribuïdes per l’Alcaldia.
- Assistència amb veu i sense vot a les comissions informatives on es tractin matèries de la seva àrea.
Director/a adjunt/a d’Agenda Urbana
Les seves funcions són:
- Coordinar les activitats dels departaments i serveis amb competències en urbanisme, obra pública, mobilitat, serveis urbans, equipaments i instal·lacions, habitatge i sostenibilitat.
- Coordinar les activitats i relacions amb els ens dependents en competència en habitatge, serveis de mobilitat, paisatge urbà, sostenibilitat i gestió de residus.
- Planificar i desenvolupar les polítiques i les línies estratègiques de la seva àrea, acordades pels òrgans de govern.
- Controlar la correcta assignació i utilització dels recursos econòmics, materials i humans, en els serveis del seu àmbit, amb la finalitat d’assegurar la consecució dels objectius definits.
- Definir els programes, projectes i serveis, així com les orientacions i prioritats que s’han de tenir en compte al definir el pla d’actuació de la seva àrea.
- Fer el seguiment continuat de l’evolució de la planificació, així com adoptar les mesures necessàries davant possibles desviacions.
- Assessorar als regidors/es de l’àrea en la presa de decisions en el seu àmbit d’actuació.
- Representar l’Ajuntament, per encàrrec o delegació dels regidors/es de la seva àrea, en reunions o sessions d’altres òrgans públics o privats.
- Responsabilitzar-se de l’execució de les funcions encomanades, especialment les atribuïdes per l’Alcaldia.
- Assistència amb veu i sense vot a les comissions informatives on es tractin matèries de la seva àrea.