Composició de les Comissions
T’expliquem com s’estructuren les Comissions amb què compta la Paeria.
L'acció de govern donarà compte a 5 Comissions Informatives de caràcter permanent, 2 comissions especials i Altres Comissions Participatives.
El règim de sessions i adopció d’acords serà l’establert al Reglament orgànic municipal de l’Ajuntament de Lleida. En qualsevol cas, serà el general dels òrgans col·legiats, adoptant-se els acords pel sistema de vot ponderat. Cada comissió designarà un/a Secretari/a que prepararà la documentació i aixecarà l’acta de les sessions. En aquest sentit, per acord unànime dels membres de cada comissió, aquelles qüestions que hagin estat debatudes i votades en el sí de les mateixes, no es tornaran a debatre en Ple municipal.
T’expliquem com s’estructuren les Comissions amb què compta la Paeria.
L’Ajuntament de Lleida té cinc comissions informatives de caràcter permanent
L’Ajuntament de Lleida compta amb dues Comissions Especials, de Comptes i de la Transparència.
Són la Comissió Territorial de l’Horta; la Taula Interdepartamental per a la Transversalitat de les Polítiques de les Dones, i la Taula Estratègica Interdepartamental per a la Inclusió de les Persones en Situació de Vulnerabilitat.