Què és?
L’Oficina Local d’Habitatge de Lleida, mitjançant el conveni de col·laboració i encàrrec de gestions entre l’Ajuntament de Lleida i l’Agència de l’Habitatge de Catalunya té per objecte l’assessorament i gestió de serveis en matèria d’habitatge a la demarcació de Lleida, amb la finalitat de facilitar a la ciutadania des d’una finestra única la proximitat i serveis relatius a l’habitatge.
L’Oficina Local d’Habitatge de Lleida, centralitza els serveis de l’habitatge per facilitar al ciutadà la informació i assessorament sobre qüestions relatives a la compra i lloguer d’habitatge protegit, tramitació dels diferents ajuts de lloguer i rehabilitació en curs així com el funcionament de la borsa de Lloguer social.
Per a tots els serveis relatius al Registre de Sol·licitants d'Habitatges amb Protecció Oficial, Ajuts i subvencions d'habitatge i Borsa d'habitatge per al lloguer social, cal demanar cita prèvia al següent enllaç:
Estem situats al carrer Cavallers, 14-20 baixos de Lleida.
Horàri d'atenció públic amb cita prèvia: 9:00h. a 14:00h.
Telèfon de contacte :
- 973 700 606 en horari de 9h a 14h de dilluns a divendres.
- 973 930 348 en horari de 8h a les 20h de dilluns a divendres .