Servei telefònic d’assistència en la tramitació
L'Ajuntament de Lleida posa a disposició de la ciutadania un servei d'atenció i acompanyament a la tramitació.
Aquest servei d'atenció i acompanyament inclou:
- L’assistència a la tramitació electrònica per a les persones ciutadanes que disposen de mitjans electrònics, que consisteix en el suport necessari per la resolució de consultes i incidències en l’ús dels serveis d’administració electrònica publicats per l’Ajuntament a través de les diferents plataformes electròniques.
- L’assistència a la tramitació per a les persones ciutadanes que no disposen de mitjans electrònics, que consisteix en el suport necessari per realitzar la tramitació dels procediments o l’ús dels serveis, i minimitzar els desplaçaments per a realitzar aquestes gestions.
- L’assistència a la tramitació per aquelles persones ciutadanes amb especials dificultats com els discapacitats visuals i auditius
- L’atenció en multidioma a través de la plataforma Platoon
Servei d'ajuda per als tràmits i gestions i la seu electrònica.
Aquest servei pretén que tothom, estiguin o no habituats a aquests mitjans, pugui beneficiar-se dels avantatges de fer les gestions via electrònica, evitant així desplaçaments a les oficines d'atenció, podent realitzar els tràmits en qualsevol lloc i qualsevol moment.
- Telèfon: 973 930 247
- Horari de dilluns a divendres de 8h a 20h (excepte festius)
- Adreça electrònica: oac360@paeria.cat
- Servei "Truca'm" per si voleu sol·licitar que us truquin en l'horari que us convingui